TECHNOLOGIA FH2

01

TEST PRZEPŁYWU POWIETRZA I WYDRUK

Dzięki wbudowanej drukarce i komputerowi, klient otrzymuje pełen protokół z wynikiem testu przepływu powietrza przed i po czyszczeniu, co pozwala ocenić 100% skuteczności urządzenia FH2.
Nasza maszyna jako pierwsza w Polsce używa pomiaru przepływu powietrza zamiast pomiaru przeciwciśnienia, które miało swoje wady przy większych filtrach.

ZOBACZ FILM

02

DWUDROŻNE CZYSZCZENIE WODNE

Serwis OP Turbo posiada innowacyjne i nowoczesne stanowisko z maszyną FH2 Semi Double firmy FFSolution do wodnego oczyszczania, regeneracji oraz sprawdzania przepływu powietrza filtrów cząstek stałych DPF/FAP oraz katalizatorów DOC i SCR-AdBlue z samochodów osobowych, jak i ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych, rolniczych i przemysłowych.
Ta najnowszej generacji metoda czyszczenia usuwa aż 98,5% osadów w postaci popiołu, sadzy i innych cząstek metalicznych, przywracając DPF do stanu niemal nowych podzespołów.
ZOBACZ FILM

03

SUSZENIE POWIETRZEM O TEMPERATURZE 90 ST. C i CHŁODZENIE DPF W TRYBIE AUTOMATYCZNYM

FH2 wykonuje cały cykl czyszczenia (mycie i suszenie) w obrębie jednej maszyny, wykorzystując do tego obieg zamknięty z układem filtracji. Tak zaawansowana technologia pozwala zaoszczędzić nie tylko czas (regeneracja DPF /FAP między 30 a 45min) oraz pieniądze, ale i zmniejsza negatywny wpływ na środowisko. Za pomocą obiegu zamkniętego nie uwalnia płynów i nieprzyjemnych zapachów do atmosfery.
ZOBACZ FILM

SUSZENIE

Suszenie DPF gorącym powietrzem o temp. 90 st. C umożliwia niski odczyt przeciwciśnienia po czyszczeniu oraz brak dławienia przez wodę. Ponadto zapobiega przed dymieniem samochodu na biało po montażu DPF do pojazdu oraz eliminuje problem nieprawidłowo osuszonego filtra (filtr osuszony powietrzem o niższej temp. będzie mocno dławił spaliny – tak jak filtr zatkany). W silnie zabrudzonych DPF o przeciwciśnieniu 1000-1500mbar, suszenie w tak wysokiej temp. umożliwia uwolnienie się sadzy i popiołu z DPF, dlatego wykorzystanie 90 st. C jest niezbędnym etapem procesu regeneracji DPF.

100% BEZPIECZEŃSTWA

Producent maszyny FH2 Semi Double FFSolution zlecił wykonanie serii badań rentgenowskich oraz z użyciem mikroskopu elektronowego, w celu potwierdzenia, iż procedura regeneracji nie ma negatywnego wpływu na strukturę ceramicznego monolitu, a także jego warstw katalitycznych.

Potwierdziło to bezpieczeństwo procedury czyszczenia filtrów cząstek stałych i katalizatorów przez FH2.